Alchemist secret

Hello !!!
Today very special project ! I made it for Retro Kraft Shop and i can promise you more of similar ones coming cause it was SO MUCH FUN ! If you wonder how its made you can check out my video :





Hej. Dziś mam dla was półkę alchemika. Praca jest inspiracją dla jedynego alchemicznego sklepu - Retro Kraft Shopu :) . Jeśli zastanawiacie się jak to jest zrobione mam dobre wieści !! Zrobiłam video z procesu kreatywnego ponieważ ostatnie dwu języczne opcje się tak podobały i dostałam mnóstwo próśb o więcej to przygotowałam też polską narrację do tego projektu  :)











Użyłam: / I used:


  Kaisercraft - Story Book - Collectables






Buteleczka z korkiem 1,3x2,5cm
  Buteleczka z korkiem 2x4cm   Buteleczki z korkiem - Corked Vials - Tim Holtz Idea-ology 


Okucie metalowe 1 - brąz  Nóżki metalowe 6   Cyferki Bingo Chips czerwone


Antiquing Cream - Patina Green - DecoArt
   Antiquing Cream - Raw Umber - DecoArt   Antiquing Cream - Titanium White - DecoArt



Tusz alkoholowy Adirondack Alcohol Ink - Stream  Media Fluid Acrylics - Dioxazine Purple - DecoArt Tusz alkoholowy Adirondack Alcohol Ink - Espresso



Olga Heldwein

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

3 komentarze:

:)