Dla Gosi

Dzisiaj chciałabym wam pokazać wyjątkową dla mnie prace. Całkowicie od postaw samodzielnie udziobałam domeczek. Domek poleciał i doleciał po przygodach do Gosi na urodziny.  Domek ma szufladke na drobiazgi, bo po co taki domek tylko stania ?.




Szufladka nie mogła byc pusta wiec dorobiłam zawieszkę breloczkową z motywującym napisem :)


Today i have another fairy house. This one i made for Gosia. All made by myself. 
I dont use stencils or ruller its all freestyle .I made also litlle drawer for treasures ofcourse not empty ;)
 Inside i put key charm :)

Do ozdobienia całości użyłam ppaierów K&Company w pieknych wzorach z nutą retro.Dach wykonałam z papierów wyciętych koronkowymi dziurkaczami Marthy Stewart . Z dziurkacza pochodzi też płotek wokół domku. do tego kwiaty i dekory z masy Marthy Stewart. Lista materiałów na dole posta .


It's covered by k&Co papers. Roof  and hurdle is from scraps ald punched trims of paper. I used here 3 kinds of Martha Stewart punchers.  I daaed folwers and Martha Stewart clay molds. All list below:



Domków na pewno bedzie wiecej bo sie chyba uzależniłam od budowania ich i wymyślania ulepszeń :)

I'm preety sure that there will be more of houses. I'm addicted from making and improving them ;)

No i najważniejsze Gosi się spodobał !!!!

And the most important Gosia like it !!!!





Detale:









Papiery

EDIT:. dziękuję wam bardzo za wszystkie komentarze  jesteście super ;)

Olga Heldwein

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

21 komentarzy:

  1. Cudowności! Dzieło sztuki w pięknych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny!! W rzeczywistości pewnie wygląda jeszcze lepiej, aż chciałoby się go podotykać i dokładnie obejrzeć z każdej strony. Jesteś mistrzynią w budowaniu domków, kolejny raz zachwyciłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny i zachwycający!!! Po prostu przepiękny!!! ...aż brak słów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobał??? Jest cudowny!!!!! Dziękuję, bajeczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest naprawde jakby zywcem wyjety z pieknej basni, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny jest! A ta klateczka z ptaszkiem, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Domek jest niesamowity, musiał Cię kosztować mnóstwo pracy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bajeczny domek, prawdziwy majstersztyk :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No cóż... tylko jedno można powiedzieć-kopara opada. Naprawdę wielki szacunek za wykonanie i cierpliwość. Wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bajka. Mam tylko niedosyt że widzę samo zdjęcie, chcę bliżej, więcej...

    OdpowiedzUsuń
  11. Bajeczny! Wprost bajeczny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny bajeczny czy jest z tektury?

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaaaaaaaaaa !!!!! Jest prze-cu-do-wny !

    OdpowiedzUsuń
  14. Mowę mi odjęło:) Domek jest przecudowny!!!!

    OdpowiedzUsuń

:)