klimat eco

Dziś chciałam wam pokazać jak na szybko wykonać kartkę w klimacie eko - z materiałów recyklingowych najlepiej !

Hey !! today i have Simple Eco card for you and liltlle step by stem :) You will need  white base paper , craft paper or pack paper, some die cuts i used snowflakes from wycinka , stamps i have mine also from wycinanka , deer prints and gaza strip

Będziemy potrzebować
Biały lub ecru papier bazowy
szary papier pakowy
Wycinankowe śniezynki
Wycinankowy stempel pismo
Wycinankowy stempel śniezynkowy
Wydruki Jelonków
gaza


Zaczynamy od przycięcia papieru . Strzępimy brzegi i stemplujemy tekstem ( ja używam tuszu distress daje lubiany niedokładny efekt)

At the beggining we cut base paper and stam it ( i used Distress ink)

Docinam papier pakowy tak aby był mniejszy od białej bazy

Than we cut pack paper . He should be smaller then our base

czas na obszycie oblatuje na maszynie szary papier. Obszycie z powodzeniem możecie zastąpić obrysowaniem
Now sewing time !! You can sew or draw the line it will works great too

Teraz wycinamy kółko. mozna z ręki bo i tak strzepimy brzeg . Stempliujemy śniezynkowym stempelkiem i dodajemy szycie lub obrys
Then we cut circle stamp it and add some sewing or just draw the line
Sklejamy po kolei Baza potem papier kraftowy kawałek gazy i kółko. Warstwy rodzielamy taśmą 3d żeby kartka była bardziej wyrazista
Then we glu it together first base than craft paper  some Gaza Strip and our circle . Between layers put some foam tape or some 3D suplies that you like ;)
Teraz śniezynek. Ja użyłam utee można wyembossować pomalować na biało bądz zostawić surowy
Now die cut. I embossed mine with utee you can just paint it or leave it raw
Teraz jelonek. Ja moje wyciełam sa to wydruki wyszperane w necie. podklejam podwójnei tasmą
And the deer. mine ist cuted printables from pinterest :) I used double layer of foam tape
Dodajemy etykietke z napisem i gotowe . Można uzyc wycinankowej ramki będzie super ( ja akurat nie miałąm juz żadnej na stanie)

We pyt label with greatings and its done !

 
W sumie kartke można zostawić ja dołożyłam kilka listków i brokatowe kuleczki i moje kartki z jelonkami wyglądają tak :

A tu karteczki z embosowanami rameczkami z wycinanki ( na to poszły wszystkie ramki dlatego do renifera nie stykało ;) )





Olga Heldwein

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

10 komentarzy:

  1. świetny kurs, kartki przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful cards! Love the die cuts you used :) Thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  3. Очень Красиво! Спасибо что поделились Мастер Классом)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra! Uwielbiam! ja też chcę takie!!

    OdpowiedzUsuń
  5. nonono:D fajowski kursik;)a karteczki urocze;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są!!!! SKorzystam z tutka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o rety,ależ piękne!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartki piękne, pierwsza recyklingowa powaliła mnie totalnie!

    OdpowiedzUsuń

:)