funny socks day

 When I sad I make myself funny socks day. I have few pairs of ridiculous socks and i put them and look at my feet - it always make me feel better. Here on photo my extra long socks with stripes. Flying Unicorn KOM was perfect fit to this LO :)


 Kiedy mi smutno robię sobie dzień zabawnych skarpet. Mam kilka par niedorzecznych skarpetek, na sam widok stóp w zabawnych skarpetach humor mi się poprawia :) Na zdjęciu prezentuje nad-kolanówki w pasy . Najnowszy kit Flying Unicorn idealnie mi przypasował do oprawy fotki :)



Olga Heldwein

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

:)