Page Album

HI !
           I really soak into pocket albums and project life idea. So I bought EVERYTHING I need to do it ( You know its right ? Oh nice idea I need to buy everything to try it ?? :D ) and... half of year pass and I did only few pages so begging of new year was my "push" its the best way to start with new chapter right ? In the end of each month I will show You my weekly pages.

    But I always have problem with photo choosing and I have always too many photos :P I can't let them go waste so I found solution. Family Portraits its idea and challenge in the same time. So this month challenge are silly faces.

          This Christmas where very very VERY special for us. My brother in law made us awesome pictures bu tI had so many of them and i dint know how to put them in pockets.
So I figure it out with flip page. Its like mini album on page. I put it into big 12x12 pocket on back of opening 2015 page and I cut window in foil. I saw this Idea last year on CAR in my friend Barbara album and i wanted to try it by myself .

Hejo !
Tytułem wstępu. Bardzo mi sie podobają albumy z kieszonkami Project Life itp. Więc jak tylko trafiła się okazja zakupiłam WSZYSTKO co potrzebne ( Oczywiście potrzebuje wszystko w różnych kolorach i wersjach żeby sprawdzić czy mi się spodoba tak ? ) i ... minęło pół roku a ja popełniłam tylko kilka stron. Początek nowego rogu popchnął mnie do prowadzenia regularnych wpisów. Na koniec każdego miesiąca pokażę wam moje cotygodniowe projekty.



Ale zawsze pojawia się u mnie problem posiadania zbyt wielu zdjęć które po prostu nie mieszczą sie w moim projekcie :( Zęby się nie zmarnowały poszukałam innego rozwiązania Portrety Rodzinne to fajny pomysł i wyzwanie w tym miesiącu "głupie miny'

Tegoroczne święta były absolutnie wyjątkowe mój kochany szwagier uwiecznił na zdjęciach najlepsze momenty ale zdjęć było za dużo na jedna stronę. Ale miałam wolny tył strony otwierającej 2015 rok . Wiec zrobiłam albumik na stronie. Wycięłam w dużej koszulce na stronę 30x30 dziurę żeby można było przeglądać album i wpięłam do segregatora :) pomysł pierwotnie wypatrzyłam w zeszłym roku w albumie Barbary i postanowiłam sama spróbować :)


So here it comes:
A więc oto ona:




All materials I used You will find on Scrap Butik Blog
Wszystkie szczegóły materiałowe znajdziecie na butikowym bloguhttp://scrapbutikblog.blogspot.de/ i półkach w sklepiku !

Olga Heldwein

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

1 komentarz:

:)