kobieco

Hello !! today a gift set. Card in box (  Papierowa Galanteria)  with glitz papers and Notebook with using The Avenues Collection. All Suply list is Avalible HERE on Scrap Butik blog

Dziś komplecik podarunkowy karteczka plus pudełko na bazach z papierowej Galanterii i Glitzach oraz Notes na kolekcji Avenous. Materiały na te prace pochodza z mojego ulubionego sklepu Scrap Butiku  Wszystkie szczegóły materiałowe mozecie sprawdzić na sklepowym blogu







..:::::..







Olga Heldwein

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

11 komentarzy:

  1. ooooo, co to za szczęściara takie cuda dostała?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej jestem zakochana - piękne prace i jakie warstwowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. I'm impressed! So beautiful stuff!

    OdpowiedzUsuń
  4. Absolutnie nie samowite prace !!!! Tyle pięknych szczegółów w cudnej kolorystyce i kompozycji !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekielnie piękny komplet:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie, po prostu boskie kartki ! I bardzo się cieszę, że do Ciebie dzisiaj zajrzałam, bo ostatnio przeżywam kryzys skrapkowy i nic mi się nie podoba, a tu nagle znów się zakochałam :-)

    OdpowiedzUsuń

:)