Tyle sie dzieje


Tyle rzeczy sie dzieje wokół mnie a na blogu pusto ! Skandal ! :D
Dziś postaram się streścić chociaż to nie będzie proste wcale a wcale. Będzie informacja i będzie inspiracja obrazem i słowem więc proponuje się nastawić na dłuższy jednak post ;)

So many good things happend to me latley !!! Today i want to share some of them with you

Po pierwsze dwie super mega kreatywne dusze zaprosiły mnie do współpracy w czaderskim projekcie. Kasia i Joasia uczyniły mnei jedną z artystek INSPIRELLO. Nie słyszeliście o tym koniecznie musicie obczaić !!!
At the start. Two amazing gilrs invited me to cooperate on their website. Its polish site with polish tutorials, tips and tricks and im so proud to be part of their team !! You can watch my Videos for them on THIS  site on my blog. But don't worry in English something is coming too;) Click banner below to go to Inspirello site and watch all fab movies!

Inspirello.pl to cudowny portal wszechżródło wszelkiej wiedzy kreatywnej . Wszystko w materiałach filmowych przystępnych dla każdego. Już kilka filmików moich się tam pojawiło i już myślimy o następnych !!! W zakładce FILMY wszystkie moje filmiki są do obejrzenia.



A skoro jesteśmy przy filmach nakreciłam ( nooo dobra Kasia nakręciła i zmontowała ja tylko gadam i macham ręcyma)  proces powstawania inspiracji szybkiej  i miłej w robocie . Inspiracja na BUTIKOWY  cykl inspiracji ze zdjęciem . Ja tych inspiracji mam dwie ( bo tak sie złożyło ze zapomniałam pokazać ) Obie na Glitzach. Zdjęcia pierwszej ramki Autorstwa Kasi. Autorstwa Kasi jest także ta śliczna dziewczyna na focie !  O materiałach do tych inspiracji możecie poczytac sobie głębiej TU na butikowym blogu.

And here is some canvas frame i made for Inspirello . Its on my favorite Glitz papers from my favorite polish shop ;) Love them if you want to know how i did it watch THIS movie. It's in polish but you know, images alre universal :D








I druga inspiracja także Glitzowa ( bo ja poprostu kocham Glitz :) ) ramka wakacyjna i tu już nasze rodzinne pyszczki w oprawie z papierów jak już pisałam Glitz ;)
   
And my second picture inspiration. Glitz again ( becouse they are AWESOME and i love it) My family vacation pictures on canvas frame . ofc. click to enlarge :)







Olga Heldwein

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

3 komentarze:

  1. Ten mały blejtram świetny, tyle tam szczegółów zmieściłaś :) A rodzinna ramka wprost eksploduje ilością warstw i smaczków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za inspirację http://katasiaczkowe-pasje.blogspot.com/2013/03/smiganie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello, I saw your artwork featured on the Glitz blog today, and I had to come by and say it's so gorgeous! I love all the pretty layers, and the twine twirling all around! x

    OdpowiedzUsuń

:)