świątecznie

Planowałam wam pokazać ducha świąt w moim domu ale komputer zrobił mi psikusa i wypiął się na nas na święta wiec jestem odcięta od moich zdjęć. Zrobiłam kilka nowych telefonem ale do zrzucenia zdjęć z telefony który miał być smart potrzeba miliona aplikacji. Ja witam święta z gorączką i nie jestem w stanie tego ogarnąc wiec zamiast wycieczki będzie zdjęcie mojego mikołaja małego jakimś cudem zgrane na pen drive przez małżonka szanownego :)

I planed to show you christmas spirit in our house but my computer broke and i have only netbook without photos. II have only my lil santa photos from pen drive sa it have to be enough until i figure something out ! I welcome christmas with sickness and fever but still with lot of joy.






Z okzaji Świąt chciałabym wam wszystkim podziękowąć za odwiedziny. Życze kazdej z was aby Święta wam upłyneły spokojnie w rodzinnej atmosferze, przy ciepłym blasku choinki.  Aby w ten magiczny wieczór spełniły się wasze marzenia. Aby dla Was i waszych bliskich był to niezpomniany czas pełen miłych chwil.
Wesołych Świąt

In this time I want to thank You for watching my blog. I wish you To spent this special time of year peacefully, with your families Make this time happy time !! I wich you to all your dreams come true in this magic time.
Merry Christmas!!

Olga Heldwein

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

6 komentarzy:

  1. Zdrówka życzę i wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłość, pokój i szczęście
    niech towarzyszą Wam i Waszym bliskim
    w Święta Bożego Narodzenia
    i przez cały Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt Owieczko! Nie choruj! Buziole spod choinki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia ! Oraz szampańskiej zabawy sylwestrowej !

    Pozdrawiam ciepło,
    Mika

    OdpowiedzUsuń

:)