ozdobne pudełka

Dziś mam dla was dekoracyjne pudełka na prezenty. Wykonałam je z materiałów z Martha Stewart. pl. Dorzucam wam szybki kursik na pudełeczko w ramach prezentu świątecznego ode mnie i Martha stewart . pl dla was :)

Today i Have for U gift boxes I've made for Martha Stewart.pl. And step by step  how to to it ;)




Nie tylko odpowiedni wybór prezentu ale i ładne opakowanie ma znaczenie. Biżuterie , perfumy , książki ozdoby na choinkę i inne drobiazgi można zapakować w ręcznie robione pudełeczka. Pudełko łatwo się robi kiedy zrobicie je raz sami już bez pomocy obrazków będziecie umieli bez problemu wzór powtórzyć i zmodyfikować kształt i rozmiar w zależności od potrzeb. Do wykonania pudełka będą potrzebne : linijka, kość do bigowania, nożyczki lub nożyk i oczywiscie papier. Ja wybrałam eleganckie i miłe w pracy papiery marthy stewart. Na zdjęciach do konca tego nei widać  ale czarny papier którego użyłam do największego pudełka jest delikatnie perłowy a wzory są dodatkowo powlekane. Niesamowicie elegancko wygląda

Not only present itself matters. Pretty looking package is also importaant. jevelery, small gifts, decors will be perefect to wrap in those boxex. Box is easy and fast to made, and it looks a looot better than gift bag from shop. Do make it you will need ruller, bone finding, kraft knife and ofcourse papers ! i chose Martha Stewart elegant papers. They perfect for simple and elegant use.






STEP BY STEP:


1. delikatnie zaznaczamy linie co 7 cm na papierze. Bigujemy wzdłóż linii pomijając JEDNĄ śrokową. dzieki temu z papieru 30x20 uzyskamy pasek do zagięcia.
2. odcinamy te fragmenty które nam nie będą potrzebne ( zaznaczone X na pierwszym zdjęciu)
3. Zaginamy pudełko i nacinamy linie zewnętrzne ( tam gdzie zaznaczyłam X nie nacinaniu)4. zaginamy dokładnei i uważnie każdą linię.
4. na nadprogramowy paseczek naklejamy pasek taśmy. Można tu z powodzeniem też użyć kleju w sztyfcie.
5 bardzo uważnie sklejamy pasek z przeciwległym końcem kartki
6.następnie na jednym z końców tuby zaginamy do środka skrzydełko ( mozna je w całości posmarować klejem) i doklejamy po kolei " na krzyż" wszystkie skrzydełka.
7. Pudełko zasadniczo gotowe po włożeniu do srodka prezentu zaklejamy wierzch jak w pkt. 6
8 . Dekoracja. przedziurkowąłam dużym koronkowym dziurkaczem papier w kontrastowym kolorze i zbigowałam co 7 cm
9. dokleiłam pasek na pudełko.

1. mark lines every 7 cm on your paper. make it gentle. fold with bone  along lines exept one in middle.
2. cut out elements that i marked with X
3.fold all together once again and cut outter lines akcept XXX area :)
4. on extra pice of paper witch left after crosing lines put glue tape.
5. gently and carefully glu your box
6. pick one of "wings" and fold it you can put glue on it or tape like i did. Glue all wings together.
7. its almost done put gift inside and  repet pkt.6 on the other side
7. now decrating . Use all scraps on your table. I ponched lace, fold it and glue it to box. Then i used paper rosette and button and lot of string :) and of course i made name tags to my boxes:)


Teraz już dalsze dekorowanie zależy od fantazji i tego co jest pod ręką. U mnie pojawiła się rozetka z przepięknego brokatowego papieru Marthy S guziczek i tag na podpis dla kogo ten prezent. Ja sama wykonała Tagi z resztek papieru Ale idealnie będą pasowały gotowe tagi universalne vintage lub świąteczneze sznureczkiem ( bardzo  przyspieszają prace !)



użyłam:
PAPIERY
DZIURKACZ

W tym roku mam dla was jeszcze 3 posty. Ostatnią inspiracje świąteczną w tym roku. W wigilię zapaszam was na zwiedzanie mojego domu i poszukiwanie świątecznego nastroju. A 31 grudnia pojawi się post podsumowujący .

I have for you 3 more posts in this year. one more christmas inspiration, In christmas eve i will make you tour around my home and show you how i feel christmas spirit. And 31 dec i will post this year summary !

Olga Heldwein

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

:)