2012/2013

Dziś ostatni dzień roku więc myślę że czas na podsumowanie. Craftowo rok 2012 była dla mnie bardzo łaskawy dużo się działo . Po pierwsze  poznałam znów mnóstwo cudownych duszyczek. Poza tym współpracowałam z fajnymi ekipami i firmami.

Zacznę od smutnych wieści - zakończyła się najdłuższa i najbardziej emocjonująca dla mnie współpraca z Crafthouse. W trakcie ponad półtora roku  powstało 5 kolekcji papierów i masa inspiracji. W tym roku dołączyłam do DT ScrapButiku  , Wycinanki oraz Scrap&Art. W przyszłym roku także będę was inspirować materiałami z tych sklepów.
Ten rok to też moja pierwsza ekspansja zagraniczna byłam gosciem w Prima i współpracowałam z dziewczynami z Creative Scrappers. Odważyłam się i się udało było to dla mnie wielkie wyróżnienie które mnie mocno popchnęło twórczo.

Przyszły rok też zapowiada się bardzo ciekawie i różnorodnie już na początku będę gościć w cudownym miejscu. Dla was też szykują się niespodzianki. Mija rok na nowym blogu, zapowiadają się fajne perspektywy współpracy więc na pewno w okolicach lutego pojawi się rozdawajka która ucieszy zwłaszcza stałe bywalczynie :)

Planów i noworocznych postanowień na przyszły rok prawie brak. Chciałabym  rozruszać fan page na fb, popracować na regularnym postowaniem. Będą też kursy krok po kroku i warsztaty więc mam nadzieje że rok 2013 wypadnie pracowicie !

Dziękuję wam za to że wpadacie i życzę Wam i sobie żeby w przyszłym roku było kreatywnie !



Today is the last day of 2012 so i think its good time for summary. This year was amazing in crafty way ! I meet so many creative , amazing pepole !! And i have been cooperating with amazing companies and products!

I'll start from informing that my work with CraftHouse ended this year. During 1,5 year i have made 5 paper sets and lots of inspirations for CH and i really proud of it ! I started work with Scrapbutik, Wycinanka and Scrap & Art polish shops and in incoming year i will be working with them too !

In this year i have work internacional !! I have been guest on Prima blog , and one of Creative Scrappers. Im so proud  and happy that they gave me a chance it was amazing adventure !

In Incoming year i have some suprises for you. There will be some giveaways for you to thank you for beening here for me !

I dont have any specials plans for incoming year. I just want to make some mess on fb fanpage ;) And post more regulary :)

Im wishing You and myself to incoming year be creative for all of us !!!

Olga Heldwein

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

4 komentarze:

  1. Twój rok był bardzo bogaty twórczo ;) życzę Ci aby kolejny przyniósł wiele pomysłów i zaowocował wspaniałą twórczością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego Owieczko, dla ciebie i twojej rodzinki!
    Czekam z niecierpliwością na twoje kolejne,doskonałe inspiracje!
    Niech przyszły rok będzie co najmniej równie twórczy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, Owieczko! Spełnienia marzeń i realizacji planów!

    OdpowiedzUsuń

:)