Zimowe wróżki

Dzis w ramach inspiracji znów śnieżnie i świątecznie. Za sprawą papierów Inkido ( a odgrażałam się że na jednej inspiracji w tym temacie nie poprzestanę ) i stempelków MO.Wiem ze sporo osób ich używa i widziałam ze są sliczne ale dopiero MonaMi uświadomiła mi ze sa dla mnie idealne ;)) Dziekuje kochana !!!!

Ja miałam stempelki do pomalowania ale spokojnie można użyć gotowych obrazeczków efekt będzie bardzo podobny a mniej pracy no i nie trzeba umieć malować stempli .(kliknij na obrazek aby przenieść się do sklepu)
Today I have for you something frozen ;)  I used Inkido papers from Scrap Butik And Mo stamps. Wich i noted thx to MonaMi. I know that meny scrapers use them but I didnt recodnize that they are sooo sweet and perfect for me. Not everyone can colour stamps, for this one of you Hobby House made those shits of pictures ( clik on picture to go straight to Scrap Butik)










Dziś dwa kompleciki rameczka świąteczna plus kartka. Użyłam różowych papierów w gwiazdki i paseczki. Do dekoracji poza brokatem, gazą i perełkami w płynie  super mega ultra wydajne gałązki kryształowe z Mognolii, perełki Hobby House i zawieszki zimowe z Hobby House. Wszystko w tonacji różowawej  ale mimo nieświątecznego koloru bardzo świątecznie wyszło. Przy sztucznym świetle brokat pięknie skrzy  myslę że w blasku choinki będzie jeszcze efektowniej


So here are two sets frame and card. I used pink papers and embelishments from Scrap Butik ( list of materials below) And lot, lot loooot of glitter !!!! Its pink but still winter and Christmas feel i think ;))












użyte produkty :



Olga Heldwein

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

2 komentarze:

:)