Plamy na słońcu

Dziś rusza nowe wyzwanie na CraftHousowym blogu. Tematem jest słońce. Ja z racji pogody od razu pomyślałam o piosence Kazika Plamy na słońcu. Zrobiłam wpis do nowego Art Jurnala. Miałam zacząć od okładki ale cóż pokażę ją kiedyś tam ;). Wpis dość ciemny zrobiony w ramach relaksu. Użyłam czarnego gesso,  i białego i gel medium i sporej gamy nabłyszczaczy z CraftHouse oraz preparatów inka gold ( nakładamy palcem czy to nie boskie?? ) .

Today new challange starts on Crafthouse blog . Topic is " sun" In poland we have hot summer so first thought was Kazik Song ( you can hear it below) Spots on sun. Its first work in new-old Jurnal the cover i will show soon :)




Dziękuję wszystkim ze zaglądacie !

Thx for stepping by !

Olga Heldwein

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

5 komentarzy:

:)