217

Dzisiaj 217 interpretacja dla CS . Super inspirująca mapka dająca duże pole do popisu. Widziałam ją jako clear and simple ale wyszło tak :

Do wykonania pracy użyłam materiałów ze scrap butiku papierów Bo Bunny oraz dodatków i papieru Bazzil. Do tego dołożyłam wycinake plaster miodu z Wycinanki i trochę różności z pudełka inspiracji.


 Today my interpretation of 217 CS sketch. This one i so inspiring !! I Make mine one on Bo Bunny and Bazzil materials from scrap butik and chipboard from Wycinanka.


Olga Heldwein

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

1 komentarz:

  1. Świetna praca :) a ja się właśnie zastanawiałam jak ten plaster miodu "ugryźć" :D

    OdpowiedzUsuń

:)