wiarygodne media ?

Today will be polish post about polish press. I want to share witch polish girls some of my thoughts in this case. Soory but its too much to translate.

Dziś chciałam wam przedstawić pewną sprawę.
W wysokich obcasach gazecie którą uważałam za wiarygodną miesiąc temu pokazała się wzmianka scrapowa na którą zareagowałyśmy nawałem mailowym na redakcję o skutkach można przeczytać TU i TU ( nie będę przepisywać) Fragment mojej wypowiedzi także się znalazł jakby ktoś nie wiedział to ja jestem Olga.

Zachęcam was do wypowiedzi na facebookowych wątkach TU i TU .

To tyle na dziś pełnię swoich poglądów wyraziłam w tej sprawie. Obecnie wraz z reszta dziewczyn czekamy na obiecane fanty zobaczymy jak rzetelność dziennikarska sprawdzi się w tym temacie. Ale całość tematu została potraktowana zdawkowo.

Olga Heldwein

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

:)