Statystycznie romantycznie

Alter Art jest jedną z moich ukochanych dziedzin a ostatnio trochę, ją zaniedbałam . Przypomniała mi o niej Agnieszka zamawiać dwie skrzyneczki. Od razu kupiłam więcej w różnych rozmiarach. Dziś pokazują skrzyneczkę raczej średnią ok 10x15.


Alter Art is one of my favorite scrapbooking area. I forgot abot it for a while but now im back ;) Today I would like to show you some woden castes , that I recently made. On Fresh and Foggy Dreams papers .

Skrzyneczkę ozdobiłam rozbudowaną kompozycją kwiatową i papierami Fresh i Mgliste sny z dodatkiem One Moment in Time projektu Agnieszki Anny. Wyszło romantycznie i klasycznie. Szczegóły materiałowe na blogu sklepu CraftHouse








I druga już wysłana i spodobana. Specjalnie dla małej Wiktorii. Dziewczęca i romantyczna:)


 

Olga Heldwein

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

7 komentarzy:

  1. Obie są piękne, ale ta pierwsza podbiła moje serce! Kolory super współgrają!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne! zwłaszcza ta pierwsza:)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiekne skrzyneczki! w szczegolnosci podoba mi sie ta pierwsza :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne te kobierce kwiatów,cuuudne prace!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne. Szczególnie podoba mi się ta pierwsza w brązach. Bardzo elegancka. Szczerze podziwiam warsztat.

    OdpowiedzUsuń
  7. so so pretty, i love especially the top one!

    OdpowiedzUsuń

:)