trzeci wymiar / The third dimension

Kartka - niby nic a coś . Na tym blogu jeszcze nei kartkowałam za to sporo kartek mam na STARYM. Pobawiłam się wykrojnikami Cherry Lynn Designs  trochę i wyszła mi taka oto karteczka. Bardzo z niej dumna jestem. Udało mi się napchać dużo i powarstwować. Już mam w głowie zamysły na następne.
Zdjęcia tez jakos przyzwoicie wyszło to trochę ich pokażę a co !!!

Kartke zgłaszam do wyzwania koronkowego na blogu Cherry Lynn Designs ! ( Tak właśnie ! AŻ TAAAK z niej jestem dumna !)

Card, simple thing but very lovely !. On this blog i haven't shown many cards, but i did on OLD one :) I have been playing witch CC Designs dies, this weekend And now i present You results! It's full of emblishments and i used many layers.  I'm realy proud of it !. So much proud, that I am submiting it to Cherry Lynn Designs challange.




Zdjęcia po kliknięciu powiększają się
Click on photo to expand





I zbliżenie :
And close up:



 Przy okazji jeszcze jedna mi się zrobiła taka motylkowa troche grunge

By the way, i did much more simly one 




Olga Heldwein

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

9 komentarzy:

  1. Też bym była dumna z takiej ślicznej kartki!

    OdpowiedzUsuń
  2. obie GENIALNE! pierwsza powala na kolana :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. wow piękne!!
    ale pierwsza jest mega!!

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. This is the prettiest card I have seen!! Beautiful. Thank you for participating in the challenge this week at cheery Lynn designs

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, ale ta pierwsza podbiła moje serducho

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie przecudne! Obie chciałabym posiadać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koronkowa cudna - masz rację, ze dumna jesteś :) druga też urokliwa :)

      Usuń
  8. Śliczne! A ta pierwsza naprawdę wyjątkowa, cudowna :))
    Pozwoliłam sobie na wyróżnienie Twojego bloga.. ;)
    http://jdarkhandmade.blogspot.com/2012/03/wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń

:)