Jakby ktoś pytał ....

mój syn zawsze jak coś spsoci ma minę  "Jakby kto pytał TO NIE JA ".  Uwielbiam tą minę , pomijając fakt że trzeba szukać szkód poczynionych przez potomka jest przy nej maksymalnie słodki . Raz kiedyś udało mi się ją uwiecznić na zdjęciu i wykorzystałam to zdjęcie do liftu TEJ pracy zaproponowanego przez Czekoczynę do naszej liftowej zabawy.  Oryginał był digi co mnie trochę zmyliło ale jestem bardzo zadowolona z tej pracy.
A dziewczyny zliftowały tak :
Ania Moriony
Kasia Czekoczyna
Zuza ( jescze nie zrobiła zdjęcia wiec uzupełnię ten link)


When my son messes something up, his face expression says "If someone asks- wasn't me!" I love this face, despite from all the devastations he makes, he's sooooo adorable. Once I managed to capture this face on photo and I used in THIS lift work of Czekoczyna's. I was confused as it turned out that original one was digital work, but I'm really proud with it.
And my girls lifts:
Ania Moriony
Kasia Czekoczyna
Zuza ( she haven't done photo yet so i fill up link later)


And the caption is: If somone asked, IT WASN'T ME

Olga Heldwein

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

3 komentarze:

  1. nooo przecież widac, ze niewinny...:))) świetna praca!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!!! Rewelacyjny scrap!!!
    Jego forma podoba mi się strrrasznie :))
    Mina Twoje synka... miodzio ;)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Boska minka, świetny scrap :)

    OdpowiedzUsuń

:)